شناسهٔ خبر: 51822 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان عنوان کرد:

رونمایی از امکانات و خدمات جدید فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در نوروز/ انجام ۱۳۴۳ سورتی پرواز در ایام تعطیل

فرودگاه اصفهان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به انجام ۱۳۴۳ پرواز نوروزی و جابجایی ۱۱۸ هزار و ۲۵۷ مسافر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: این فرودگاه در ایام نوروز با امکانات و خدمات جدید پذیرای مسافران بود.

حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از انجام ۱۳۴۳ سورتی پرواز در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد و گفت:  از این تعداد ۲۸۸ سورتی پرواز خارجی و ۱۰۵۵ سورتی پرواز داخلی بود.

امجدی تعداد کل مسافران نوروزی این فرودگاه را ۱۵۵ هزار و ۵۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت ۱۱۸ هزار و ۲۵۷ مسافر در مسیرهای داخلی و ۳۷ هزار و ۲۶۷ مسافر در مسیرهای بین المللی اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان تجهیز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به امکانات و خدمات جدید را از جمله اقدامات فرودگاه برای آمادگی پروازهای نوروزی دانست و گفت: اقداماتی مانند راه اندازی آزمایشی سامانه پیج اتوماتیک، طراحي و راه اندازي ميز خدمت الكترونيكي در پرتال فرودگاه، تعویض و بهسازی تسمه نقاله های ترمینال پروازهای داخلی، بهره برداری از گیت جدید بازرسی سپاه، بهره برداری از سرویسهاي بهداشتی جديد سالن ترانزیت و شرق ترمینال پروازهای داخلی، بهره برداری از مسجد ولی عصر(عج)، آماده سازی  ۳ دستگاه هاي X-RAY و GATE-WAY  درسالن ترانزیت داخلی و بهره‌برداری از پارک بازی کودکان و ... آمادگی فرودگاه برای پذیرش مسافران نوروزی را بالا برد.

امجدی همچنین به اقدامات رفاهی برای بهبود تجربه سفر مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و استقرار نمایندگان آستان قدس رضوی واهدا بسته هاي متبرك  به مسافرين نوروزی، چیدن بزرگترین هفت سین فرودگاههای کشور در محوطه ترمینال پروازهای خارجی، ایجاد صفحه ویژه نوروز درپرتال فرودگاه‌، ایجاد میز خدمت برای پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی به مسافرین نوروزی در شرایط خاص، استقرار راهنمای مسافر برای هدایت و تکریم ارباب رجوع و مسافرین پروازهای نوروزی و گل کاری و نورپردازي و زيباسازي فرودگاه در آستانه نوروز را از جمله این اقدامات دانست.

نظر شما