شناسهٔ خبر: 51831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین نشت تخصصی سال ۹۷ صورت گرفت؛

لزوم استفاده از کالاهای ایرانی در کلیه پروژه‌های عمرانی و راه سازی مازندران

جلسه اولین نشست تخصصی مدیر کل راه و شهرسازی با مدیریت ساخت، ناظرین و مشاورین پروژه در سال ۹۷ انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان در این جلسه ضمن اعلام خط مشی اجرایی پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی در سال جدید تأکید ویژه ای برنظارت دقیق به منظور ارتقاء کیفیت اجرای پروژه‌ها داشت. همچنین در این نشست بر اجرای دقیق بخشنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ارتقاء کیفی و نیز اعمال جرائم بر کارهای خارج از استاندارد تأکید شد.

سید محمد نظری، مدیر ساخت و توسعه راه‌های مازندران نیز در این جلسه با تأکید بر حضور مستمر و پیوسته همکاران مشاور در محل پروژه به‌منظور کنترل کیفی و لزوم استفاده و بهره‌گیری از ابزار و تکنولوژی جدید به جهت ارتقاء کیفیت را لازم دانست.

وی همچنین ضمن ارائه گزارش کاملی از پروژه‌های در حال انجام و پروژه‌های تجمیعی برابر فهرست بها سال ۹۷ از مشاورین خواست با توجه به پیشرفت روزافزون مصالح و تکنولوژی نوین در صنعت راه‌سازی، فراگیری آموزش و بهنگام شدن ناظرین مشاور باید در دستور کار قرار گیرد. کلیه پروژه‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام و همواره از انجام کالاهای غیراستاندارد خودداری و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جاری کلیه مشاورین و پیمانکاران مکلف به استفاده از کالاهای ایرانی هستند.

نظر شما