شناسهٔ خبر: 51840 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه کیش:

گزارش مردمی از تخلف در فرودگاه کیش نداشتیم/ برقراری ۱۰ پرواز فوق‌العاده کیش- تهران

مسافران نوروزی در فرودگاه کیش مدیر فرودگاه کیش با تکذیب خبر فروش بلیت ۸۰۰ هزار تومانی کیش- تهران و معطلی مسافران در فرودگاه گفت: هیچ موردی از درگیری یا شب‌بمانی در فرودگاه به علت نبود بلیت برگشت گزارش نشده است.

عزت‌اله محمدی، مدیر فرودگاه کیش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، فروش بلیت پرواز کیش-تهران با قیمت‌های نامتعارف را تکذیب کرد و گفت: در روزهای گذشته تمام بلیت‌های بازگشت به تهران با قیمت مصوب به فروش رفته است.

به تازگی کلیپی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن ادعا می‌شود بلیت بازگشت به تهران از کیش با قیمتی در حدود ۸۰۰ هزار تومان فروش رفته و همین مساله به اعتراض در فرودگاه منجر شده است. همچنین اخبار ضدونقیضی از معطلی مسافران در فرودگاه  کیش به علت نبود پرواز به سمت تهران منتشر می‌شود. محمدی در این باره گفت: متاسفانه در روزهای انتهایی تعطیلات برخی از هموطنان بدون تهیه بلیت برگشت، با پروازهای ارزان قیمت به جزیره کیش آمده بودند که هنگام بازگشت، به علت نبود پروازهای ارزان، با مشکل مواجه شدند.

وی افزود: این مساله به سرعت با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش مدیریت شد و با برقراری ۱۰ سورتی پرواز فوق‌العاده طی دو روز گذشته تمام مسافران به تهران بازگشتند.

محمدی ادامه داد: در این مدت هیچ موردی از درگیری یا شب‌بمانی مسافران در فرودگاه کیش مشاهده نشد. حتی در کلیپی که منتشر شده نیز مشخص است که فرودگاه جو آرامی دارد.

مدیر فرودگاه کیش درباره قیمت پروازهای بازگشت به تهران نیز گفت: تمامی بلیت‌ها با قیمتی در حدود ۳۵۰ هزار تومان به فروش رفته است که با توجه به آزادسازی قیمت‌ها و قرارگیری در زمان پیک سفر طبیعی است.

وی افزود: از تمام مسافران خواستیم تا در صورتی که بلیت را با قیمت نامتعارف خریداری کرده‌اند، به ما اعلام کنند تا موضوع را پیگیری کنیم. تا کنون شکایتی مبنی بر خرید بلیت ۸۰۰ هزار تومانی به دست ما نرسیده است.

محمدی در انتها به آزادسازی قیمت بلیت پروازهای داخلی و اختیار ایرلاین‌ها برای قیمت‌گذاری پروازها اشاره کرد و گفت: به هموطنان توصیه می‌کنیم حتما پیش از سفر بلیت برگشت خود را تهیه کنند.

نظر شما