شناسهٔ خبر: 51864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر:

ترابری ۷۴۰ هزار مسافر از طریق بنادر مرکز و شرق هرمزگان / افزایش ۱۸ درصدی تردد مسافر

بندر شهید باهنر مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فرودین ماه بالغ بر ۷۴۰ هزار مسافر در بنادر مرکز و شرق هرمزگان تردد داشته و از طریق این بنادر جا به جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی با بیان اینکه طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ با موفقیت در هرمزگان به پایان رسید، افزود:از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فرودین ماه بالغ بر ۷۴۰ هزار مسافر در بنادر مرکز و شرق هرمزگان تردد داشته و از طریق این بنادر جا به جا شدند.

وی رشد چشمگیر حضور گردشگران دریایی در تالاب بین المللی تیاب شهرستان میناب و خور آذینی شهرستان سیریک را نشان از ظرفیت بالای این اماکن گردشگری دانست و بیان داشت: در نوروز ۹۷ بالغ بر ۵۹۶ هزار نفر از طریق مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر هرمز و قشم مسافرت داشتند و جا به جا شدند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه گردشگری دریایی نسبت به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه حمایت های مادی و معنوی لازم را به عمل می آورد.

وی ادامه داد: با توجه به آمادگی تمامی واحدهای عملیاتی و خدماتی و برگزاری مانورهای منظم قبل از شروع طرح سفرهای نوروزی، هیچ گونه حادثه دریایی را شاهد نبودیم.

نظر شما