شناسهٔ خبر: 51972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ساماندهی محل اسکان کاروان راهیان نور صورت گرفت:

سفر مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان به اهواز

بازديد هیاتی مرکب از کارشناسان و مدیریت مسکن و ساختمان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان و با هماهنگی سپاه قدس استان جهت بازدید و انجام مقدمات تهیه طرح‌های توسعه به اهواز اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، پیرو بازدید مصطفی سالاری استاندار و خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پادگان شهید حبیب اللهی اهواز و تاکید استاندار مبنی بر فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم  وتکمیل اردوگاه برای زائران راهیان نور گیلان در جنوب کشوربا دستور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان هیاتی مرکب از کارشناسان و مدیریت مسکن و ساختمان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی و با هماهنگی سپاه قدس گیلان جهت بازدید و انجام مقدمات تهیه طرح‌های توسعه به اهواز اعزام شدند.

رضا علی‌نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان تصریح کرد :در این راستا ۲۰ هکتار از پادگان شهید حبیب اللهی اهواز در اختیار سپاه قدس استان قرار گرفته است و مقرر شده تا نسبت به نقشه برداری و تهیه طرح توسعه محلی اقدام شود.

وی افزود : با توجه به بازدید میدانی صورت گرفته به یاری خداوند متعال در فاز نخست اقدامات عمرانی در ۵ هکتار متمرکز می گردد.

لازم به ذکر است استان گیلان در دوران دفاع مقدس۸ هزار شهید گلگون کفن  تقدیم انقلاب کرده است وهر ساله زائران زیادی برای تجدید میثاق باآرمانهای شهدا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

نظر شما