شناسهٔ خبر: 52073 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برای بار ششم صورت گرفت؛

کسب گواهینامه IOSA توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

طرح شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای بار ششم موفق شد گواهینامه IOSA را که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت‌های عضو انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی (یاتا) است، کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، گواهینامه IOSA این شرکت که ممیزی عملکرد ایمنی شرکت های هواپیمایی بازرگانی عضو انجمن بین المللی شرکت‏های هواپیمایی(یاتا) در حوزه های عملیات پرواز، مهندسی وتعمیرات، خدمات فرودگاهی، منابع انسانی، حراست و آموزش است، به صورت دوسالانه انجام می پذیرد و در صورت کسب موفقیت، مجوز ادامه عضویت شرکت های هواپیمایی در یاتا صادر و به صورت گواهینامه IOSA به آنها تحویل می شود.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" دراین دوره از ممیزی IOSA  از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۶ به مدت یک هفته و توسط شرکت استرالیاییAviation Compliance Solution) ACS)  که به عنوان یکی از شرکت های مورد تایید یاتا برای انجام این ممیزی است، مورد ارزیابی قرار گرفت و با موفقیت مراحل اجرایی ممیزی را پشت سر گذارد و موفق شد گواهینامهIOSA  با تاریخ اعتبار جدید را کسب نماید. آخرین اعتبار گواهینامه مزبور ۵ مارس سال ۲۰۱۸ بود که با تمدید آن به مدت دو سال،"هما" عضویت خود در یاتا را تا ۵ مارس سال ۲۰۲۰ به تثبیت رساند.

نظر شما