شناسهٔ خبر: 52098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد:

افزایش سرعت پروژه‌های راهسازی با تزریق به موقع اعتبارات/ آغاز احداث ۱۰ کیلومتر راه روستایی در شهرضا

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با تلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از وزرت راه و شهرسازی هستیم تا باقیمانده پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا - اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر در سال ۹۷ به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، راه‌های مواصلاتی شهرستان شهرضا به دلیل واقع شدن در کریدور شمال به جنوب کشور و به عنوان یک محور ترانزیتی، پرتردد و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه راهسازی و با تزریق اعتبارات لازم می‌توان احداث پروژه‌های راهسازی را در آن سرعت بخشید.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در فرمانداری شهرضا و طی بازدید از محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی این شهرستان در جلسه‌ای که با حضور سمیه محمودی نماینده مجلس شورای اسلامی، خضری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، علی‌اصغر رفیعی نژاد فرماندار و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد با اشاره به پروژه‌های در حال احداث در شهرستان گفت: محور شهرضا -  مبارکه از جمله پروژه‌هایی است که در صورت تأمین اعتبارات لازم از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و تزریق اعتبارات استانی و شهرستانی می‌توان آن را در اسرع وقت به بهره‌برداری رسانید.

غلامی اظهار کرد: این محور به طول ۱۵ کیلومتر در دست احداث است که ۳ کیلومتر آن آماده قیرپاشی و ۱۲ کیلومتر آن زیرسازی و در مرحله بیس است که با توجه به ابلاغ اعتبارات، کار آغاز شده و تا پایان خردادماه جهت اجرای آسفالت تحویل اداره کل راهداری خواهد شد.

وی با اشاره به یکی دیگر از پروژه‌های حائز اهمیت در این شهرستان افزود: محور شهرضا به اصفهان نیز به عنوان یک محور ترانزیتی در حال احداث است که ۱۱ کیلومتر آن تکمیل و با انجام و تأیید تست‌های آزمایشگاهی، ۲۰ کیلومتر مسیر رفت و برگشت زیرسازی موجود این مسیر از سمت شهرضا نیز جهت انجام عملیات آسفالت تحویل اداره کل راهداری خواهد شد.

غلامی افزود: با تلاش نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، پیگیر جذب اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از وزرت راه و شهرسازی هستیم تا باقیمانده پروژه شش بانده کردن مسیر شهرضا - اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر، در سال ۹۷ به اتمام برسد.

گفتنی است در این سفر کلنگ احداث راه روستایی هونجان به گرموک به طول ۱۰ کیلومتر بر زمین خورد.

راه روستایی هونجان به گرموک به طول ۳۵ کیلومتر از جمله راه‌های روستایی شهرستان شهرضا است که ۴ کیلومتر آن تکمیل و ۱۰ کیلومتر آن امسال احداث خواهد رسید.

نظر شما