شناسهٔ خبر: 52168 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تشريح کرد:

گزارش آماری فعالیت يك‌ساله فرودگاه مهرآباد/ جا‌بجايی بیش از ۱۷ میلیون مسافر با ۱۴۴هزار پرواز

صفی نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به انجام ۱۴۴ هزار پرواز در این فرودگاه در سال ۱۳۹۶ گفت: در سالی که گذشت ۱۷ میلیون و ۴۶۰ هزار مسافر و ۱۲۰ میلیون و ۷۰۰ کیلوگرم بار از طریق فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران جابجا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد میرسعید صفی‌نیا، مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد درباره عملکرد این فرودگاه در سال ۹۶ گفت: در سال گذشته این فرودگاه حجم عظیمی از مسافر وبار را جابه جا کرده و همزمان در جهت استاندارد سازی خدمات پروازی وایمنی پروازها اقدامات مهمی انجام داده است. 

صفی‌نیا افزود: در اسفند ماه ۹۶ و همزمان با انجام پروازهای نوروزی ۱۱ هزار پرواز در فرودگاه انجام و یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر با استفاده از این پروازها جابجا شدند.

وی با اشاره بر عملکرد مثبت فرودگاه مهراباد در سال ۹۶ گفت: بر اساس آمار در سال ۹۶ فرودگاه مهرآباد با بیش از ۱۴۴ هزار پرواز ۱۷ میلیون ۴۶۰ هزار مسافر را جا به جا کرده است. این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷ درصد در نشست و برخاست هواپیما و ۵درصد در اعزام و پذیرش مسافر افزایش داشته است.

به گفته صفی‌نیا با این تعداد پرواز حدود ۱۲۰ میلیون ۷۰۰ کیلوگرم بار نیز جا به جا شده که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه ۶درصد افزایش داشته است. 

نظر شما