شناسهٔ خبر: 52179 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان کرمان انجام شد:

بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراهی کرمان - زرند

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه بزرگراهی کرمان -زرند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی در حاشیه این بازدید گفت: با اتمام پروژه‌های جدید بزرگراهی در استان کرمان، این استان به رتبه‌های برتر کشوری در این زمینه دست خواهد یافت.

وی بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و همچنین ارائه راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا و اتمام پروژه را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد.

مدیرکل راه شهرسازی استان کرمان در خصوص وضعیت کنونی پروژه بزرگراه کرمان -زرند، عنوان کرد: بزرگراه کرمان – زرند ۸۴ کیلومتر طول دارد که ۱۱ کیلومتر باقیمانده باند برگشت حدفاصل پلیس‌راه چترود تا روستای سرآسیاب با اعتبار مصوب ۱۱۰.۶ میلیارد ریال و اعتبار تخصیصی ۲۲.۵ میلیارد ریال بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به بازدید از پل در دست احداث تقاطع راه‌آهن زرند، افزود: دهنه این پل ۲۲ متر طول دارد که با بهره‌برداری از آن بزرگراه کرمان -زرند به‌صورت چهارخطه به شهر زرند متصل خواهد شد.

بلوردی تأکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌های بزرگراهی نقش مهمی در افزایش ایمنی جاده‌های کرمان و روان شدن ترافیک و همچنین بهبود اقتصاد حمل‌ونقل استان ایفا می‌کند.

در ادامه مشاورین و پیمانکاران نیز به تشریح آخرین وضعیت فیزیکی پروژه پرداخته و راهکارهای لازم نیز برای تسریع در اجرای پروژه و به بهره‌برداری رساندن پروژه در آینده نزدیک موردبررسی قرار گرفت.

نظر شما