شناسهٔ خبر: 52211 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل بررسی شد:

اصلاح دستورالعمل واگذاری قیر/ تعیین ضرب‌الاجل برای راه‌اندازی سامانه‌های مربوط به وندور لیست

جلسه شورای‌عالی فنی امور زیربنایی حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی با ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و دو موضوع اصلاح دستورالعمل واگذاری قیر و نحوه كسری‌های آن از محل تبصره بودجه قانون سالانه به علاوه چارچوب تهیه vendor List و شاخص‌های عمومی و اختصاصی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی طبق اعلام دبیرخانه شورایعالی فنی امور زیربنایی وزارت راه و شهرسازی  روز دو‌شنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۷، یكصدوچهلمین نشست این شورایعالی به ریاست عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و با حضور و مشاركت اعضا برگزار شد و پس از بحث و بررسی پیرامون دستوركار، جمع‌بندی‌های زیر حاصل گردید:

  1. موضوع اصلاح دستورالعمل واگذاری قیر و نحوه كسری‌های آن از محل تبصره بودجه قانون سالانه مورد بررسی قرار گرفت و ابلاغ آن پس از بررسی‌های حقوقی، به عنوان جایگزین بخشنامه ۳۶/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۶/۰۱/۰۵ تصویب شد.
  2. چارچوب تهیه vendor List  (لیست بلند سازندگان و فروشندگان كالا و ارایه كنندگان خدمات مشاوره و مدیریت) و شاخص‌های عمومی و اختصاصی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان‌های تابعه تا شهریورماه ۱۳۹۷ نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ مربوطه و ارایه گزارش به شورا اقدام نمایند.

نظر شما