شناسهٔ خبر: 52276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در لارستان انجام شد:

آغاز مجدد عملیات بتن الیافی در بزرگ‌ترین تونل جنوب کشور

تونل شهید باقری از ۲۷ فروردین‌ماه عملیات بتن الیافی تونل شهید باقری از سر گرفته شده و تا اطلاع ثانوی این تونل مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، از ۲۷ فروردین‌ماه عملیات بتن الیافی تونل شهید باقری از سر گرفته شده و تا اطلاع ثانوی این تونل مسدود است.

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در این خصوص گفت: خوشبختانه در آخرین روزهای پایانی سال گذشته با یک اقدام جهادی به صورت شبانه‌روزی و با همکاری پیمانکار عملیات زیرسازی، کانال دفع آب‌های سطحی، نصب علائم و خط‌کشی، رمپ ورودی و خروجی و آسفالت داخل تونل آن انجام شد.

باقری فرد افزود: در تعطیلات نوروز امسال حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی وزیر محترم اطلاعات، مهندس تبادار استاندار محترم فارس، سید احسن علوی نماینده محترم مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و جمع زیادی از مسئولان منطقه از بزرگ‌ترین تونل جنوب کشور بازدید داشتند و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از این پروژه دسترسی مردم بخش علامرودشت و چاهورز به مرکز شهرستان هموار می‌شود و کاهش حدود ۲۰ دقیقه‌ای مسیر را به همراه خواهد داشت.

نظر شما