شناسهٔ خبر: 52300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی بهشهر و نکاء صورت گرفت:

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مجلس

نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها با نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌ها با علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر و نکاء در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: در این دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه و بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا بررسی شد.

بهادری ضمن اشاره به عملیات تعریض محور زاغمرز – بهشهر – بندر امیرآباد یادآور شد: این محور انشاء اله تا پایان سال و همچنین محور نکا – نیروگاه در لاین چپ محور تکمیل، بهره‌برداری و مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: چهارخطه کردن محور امیرآباد – گلوگاه – دامغان به طول ۵ کیلومتر از سمت گلوگاه به سمت دامغان آغاز می‌شود و زیرگذر گل خیل – التپه هم تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین در این نشست مقرر شد از منابع مختلف در حوزه راه‌های روستایی بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به طول ۷۰ کیلومتر تا پایان سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نظر شما