شناسهٔ خبر: 52320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه وشهرسازي خراسان جنوبي خبرداد:

آسفالت ۱۱۸ كيلومتر ازباندهای دوم و بازگشايی ۵۴ كيلومترآن درسال ۹۶

مهدی جعفری مديركل راه وشهرسازي خراسان جنوبی گفت:اولویت اصلی در سال ۹۷ باز شدن ۶۴ کیلومتر باقی مانده از سال قبل است و ۱۰۷ کیلومتر نیز از شریان های مواصلاتی استان در حوزه دوبانده سازی آماده آسفالت است که امسال ۱۰۰ کیلومتر از این مسیرها آسفالت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي راه وشهرسازي خراسان جنوبي، مهدي جعفري به اقدام هایی که در حوزه احداث و به سازی محورهای مواصلاتی استان در سال قبل انجام شد نیز اشاره کرد و گفت: یکی از محورها طبس یزد است که ۵ کیلومتر آن آسفالت شد و ۸ کیلومتر نیز در دست اجراست که پیگیری می شود امسال حدود ۱۲ کیلومتر باند دوم به بهره برداری برسد.

وی افزود: درمحور سه راهی روم آفریز ۱۲ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و در حال تکمیل است و به زودی زیر بار ترافیک مي رود. به گفته وی از احداث محور باند دوم بیرجند - اسدیه ۲ کیلومتر از ۱۶ کیلومتر اجرا شده باقی مانده است که به زودی این دو کیلومتر هم آسفالت می شود تا امسال ۱۶ کیلومتر به بهره برداري برسد.

جعفری ادامه داد: همچنین در محور بیرجند به زاهدان نیز حد فاصل مود ۵ کیلومتر آماده آسفالت است که به زودی برای انجام این کار اقدام می شود و حد فاصل شوسف به نهبندان هم ۷ کیلومتر آسفالت شده که پیگیریم ۴ تا ۵ کیلومتر دیگر آسفالت و تکمیل شود و بتوانیم این قطعات را زیر بار ترافیک ببریم. علاوه بر این در محور خوسف به سه راهی راهداران سه پیمانکار مشغول به کارند که حد فاصل خوسف تا روستای فدشک ۳ کیلومتر قیرپاشی شده و به زودی آسفالت وبازگشايي می شود.

نظر شما