شناسهٔ خبر: 52359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد:

نیاز به اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد

علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد و ۵۰۰۰ هزارنفری بروجرد به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایسنا، علی علیخانی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۱۰۰ متر پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های استان در دست اجراست.

وی اضافه کرد: باید به این پروژه‌ها توجه ویژه داشت تا در اولین فرصت به بهره‌برداری برسند.

علیخانی گفت: این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و چنانچه به آن‌ها اعتبار داده شود می‌توانیم نیمی از آن‌ها را به نتیجه برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اضافه کرد: همچنین ۳۸ هزار متر پروژه در استان داریم که از اعتبارات ملی تأمین می‌شوند و خوشبختانه پیش‌بینی اعتبارات آن‌ها در سال ۹۷ خوب است.

وی بیان کرد: فاز یک مجموعه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد قابلیت بهره‌برداری دارد و چنانچه اعتبار آن تأمین شود می‌توان این مهم را به انجام رساند.

علیخانی اظهار کرد: برای دو پروژه ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد و ۵۰۰۰ نفری بروجرد ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که البته قول ۱۱ میلیارد تومان اعتبار را به استان داده‌اند.

وی درباره آخرین وضعیت زمین خانه جوان خرم‌آباد گفت: این زمین ظرف دو و سه روز آینده در اختیار مجمع قرار خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در مورد واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در استان گفت: در حال حاضر ۱۱۵ واحد در مجموعه‌ای که ارتش کار می‌کند فاقد متقاضی است، ۱۵۰ واحد در پل‌دختر، ۴۶۰ واحد در الیگودرز و ۱۴۰ واحد در خرم‌آباد نیز فاقد متقاضی هستند.

علیخانی گفت: همچنین جنب دانشگاه لرستان ۱۶۰ واحد مسکن مهر وجود دارد  که بناست در قالب خودمالک به متقاضیان واگذار شود.

نظر شما