شناسهٔ خبر: 52365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مديرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد؛

معارفه سرپرست اداره نظارت بر پروژه های ساختمانی و تاسيسات دولتی و عمومی

جلسه آيين تكريم و معارفه سرپرست اداره نظارت بر پروژه هاي ساختمانی و تأسيسات دولتی و عمومی با حضور جمعی از مسئولان اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهيان مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در این مراسم با بيان اينكه داشتن مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي، يك نعمت الهي است و بايد قدر دانسته شود، گفت: همه ما بويژه مديران و مسئولان بايد خون پاك شهدا و آرمان‌هاي بلند نظام و انقلاب اسلامي را سرلوحه خود قرار داده و در راستاي اعتلاي اسلام و ارزش هاي انقلاب اهتمام وافر داشته باشيم. 

اخوان عبداللهيان توجه به كيفيت و استحكام بناهاي عمومي و دولتي را بزرگترين وظيفه مهندسين اين حرفه دانست و گفت: در حوزه راه و شهرسازي موفقيت هاي خوبي داشته ايم كه همگي حاكي از تلاش این عزيزان مي باشد كه به جد با برنامه ريزهاي مديريتي انجام وظيفه نموده ايد و اميدواريم كه روز به روز بر پيشرفت كارها افزوده شود تا بتوانيم براي ارتقاء استان تلاش هاي خوبي داشته باشيم.  

وی به لزوم برنامه ریزی در جهت حمايت از كالاي ايراني اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از توان و تجهيزات داخلي، سرعت عمل و برنامه ریزی دقیق و اصولی از جمله موضوعات مهمی است که باید برای تحقق این مهم مورد توجه قرار گیرد. 

گفتني است در پايان اين مراسم، با حكم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، آقاي «سيد مهدي ژيان اخوان» بعنوان سرپرست اداره نظارت بر پروژه هاي ساختماني و تاسيسات دولتي و عمومي  معرفي و از خدمات و تلاش‌هاي «مهندس جعفري» رییس پيشين اين مجموعه با اهداي لوح و هدايايي تجليل بعمل آمد.

نظر شما