شناسهٔ خبر: 52407 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی در استان گلستان صورت گرفت:

بهره‌برداری از پروژه ۱۴۴ واحد مسکونی و ۱۳ واحد تجاری نیایش ۲ گرگان/تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان

مراسم در مراسم متمرکز بهره‌برداری از پروژه ۱۴۴ واحد مسکونی و ۱۳ واحد تجاری نیایش ۲ گرگان از مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، جواد حق‌شناس معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اهداء لوح تقدیر از حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تقدیر کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: روند توسعه صنعت ساختمان در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیازمند اندیشه‌ای روشن و بازوانی توانمند است که بخشی از این مهم با عزم و همت والای شما در پیشبرد و اجرای پروژه‌های مسکونی به سرانجام رسیده است.

قطعاً وجود سه عامل تجربه، تخصص و تعهد که خود ملاک پیشبرد هر هدف و آرمانی است در مجموعه بنیاد مسکن استان دلیل موفقیت کامل جنابعالی در اجرای پروژه‌ها بوده است.

بدینوسیله با اهداء این لوح از اهتمام وافر جنابعالی در جهت پیشبرد اهداف عالیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت سلامتی و توفیقات روزافزون برایتان خواهانم.

گفتنی است در این مراسم از ۱۴۴ واحد مسکونی و ۱۳ پروژه تجاری نیاش ۲ گرگان با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی دیروز شنبه مورخ ۹۷/۲/۱ بهره‌برداری شد.

نظر شما