شناسهٔ خبر: 52436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

پروژه احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد در مرحله پایانی قرار دارد

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: کار احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد مغان در مرحله پایانی قرار دارد و عملیات ساختمانی این طرح تقریباً تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری روز پنجشنبه در بازدید از طرح در حال اجرای بیمارستان پارس‌آباد افزود: حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از طرح‌های مهم استان و کشور شده است.

حیدری با بیان اینکه ۸۰ درصد کارهای ساختمانی این بیمارستان در دولت دکتر روحانی انجام شده، افزود: قبل از شروع کار دولت تدبیر و امید، پیشرفت فیزیکی این طرح تنها ۲۰ درصد بوده است.

وی اضافه کرد: کار ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد تقریباً تمام شده و ظرف هفته آینده با رفع برخی کاستی‌ها و انجام کارهای جزئی باقیمانده، این بیمارستان برای نصب تجهیزات پزشکی و درمانی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر با ورود و تحویل دانشگاه علوم پزشکی و نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز این بیمارستان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

پارس‌آباد مغان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان، در کناره رودخانه مرزی ارس (آراز) و ۲۳۰ کیلومتری شمال اردبیل واقع است.

نظر شما