شناسهٔ خبر: 52472 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برقراری پروازها با وجود شرایط نامساعد جوی

فرودگاه توفان با وجود شرایط نامساعد جوی در اکثر نقاط کشور، عملیات پروازی در فرودگاه‌های مختلف در جریان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هرچند شرایط جوی در نقاط مختلف کشور نامساعد و ناپایدار است، اکثر فرودگاه‌های کشور عملیاتی هستند و پروازها در این فرودگاه‌ها برقرار است.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز اکثر نقاط کشور شاهد بارش باران و وزش باد خواهند بود. با این بنابر اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فعالیت پروازی در اکثر فرودگاه‌های کشور به صورت عادی جریان دارد.

بر اساس گزارش‌های این سازمان، با وجود آبگرفتگی معابر، بارش تگرگ و برف، فرودگاه خرم آباد عملیاتی است و پروازها در این فرودگاه برقرار است. همچنین با وجود بارش شدید باران در استانهای گیلان، مازندران و چهارمحال و بختیاری، فرودگاههای این استانها به پذیرش مسافر و نشست و برخاست هواپیماها می‌پردازند.

از سوی دیگر با وجود شرایط نامساعد جوی در استان تهران. تاکنون گزارشی مبنی بر اختلال در عملکرد فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) مخابره نشده است. در استان خوزستان نیز با وجود کاهش دید افقی فرودگاه اهواز به دلیل وجود ریزگردها به ۱۶۰۰ متر، پروازهای این فرودگاه برقرار است.

البته گفتنی است که صبح امروز، پرواز شماره ۳۳۹۷شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر تهران -همدان بعلت شرایط نامساعد جوی مسیر پروازی باطل اعلام شد.

نظر شما