شناسهٔ خبر: 52506 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه شاهرود خبر داد:

برنامه‌ریزی برای توسعه پروازهای فرودگاه شاهرود/ اعزام و پذیرش ۲۹۷۶ مسافر در سال ۹۶

فرودگاه شاهرود مدیر فرودگاه شاهرود میزان اعزام و ژذیرش مسافر در سال ۹۶ را ۲ هزار و ۹۷۶ نفر اعلام کرد و از برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي فرودگاه شاهرود،  مرتضي حميدپور عنوان كرد: براي برقراري پروازهاي جديد نيازمند تعامل موثر مسئولان در تکمیل پروژه های فرودگاهی هستيم.

حمیدپور درباره تعداد مسافران جابجا شده از این فرودگاه در سال گذشته اظهار کرد: بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سال گذشته ۲۹۷۶ مسافر از فرودگاه شاهرود اعزام و پذیرش شدند.

مدير فرودگاه شاهرود همچنين گفت: اسفند۹۶ با برقراری پروازهای شرکت ایران ایر ، ۲۸ نشست و برخاست هواپیمای مسافری در این فرودگاه انجام شد كه اين آمار در اسفند ۹۵ تنها دو پرواز بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراجعه به آمار تجمعی پروازها در سال ۱۳۹۶ که توسط گروه آمار هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتشر شده، نشان می‌دهد که سال گذشته ۱۶۷ پرواز از فرودگاه شاهرود انجام شده که این تعداد نسبت به سال ۹۵ رشدی معادل ۳ درصد نشان می‌دهد. همچنین سال گذشته این فرودگاه پذیرای ۲ هزار و ۹۷۶ مسافر و ۱۱ هزار و ۴۷۵ کیلوگرم بار بوده است.

نظر شما