شناسهٔ خبر: 52716 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شهری در شأن تهرانی‌ها

ناهید خداکرمی ناهید خداکرمی*: امیدوارم شورا بتواند تا پایان عمر این دوره حل مشکلاتی همچون آسیب‌های اجتماعی، ساخت‌وسازها و تخریب باغات را در مسیری منطقی قرار دهد.

شورا و شهرداری تهران در دوره پنجم، برنامه‌ریزی کرده بودند تا در مدت چهار سال به اهداف مشترکشان که همان خواسته‌های مردم است، برسند‌ اما بیماری شهردار تهران به‌صورت ناگهانی رخ داد و ما را با چالش روبه‌رو کرد و این در حالی بود که همه تلاش خود را برای مدیریت این موضوع انجام دادیم. باوجوداین، امیدواریم در انتخاب شهردار، گزینه مناسبی را داشته باشیم تا بتوانیم تمامی برنامه‌هایی را که موجب انتخاب ما ازسوی شهروندان شده بود، همچنان پیش ببریم. مهم‌ترین برنامه شورا در زمان باقی‌مانده از عمر شورای پنجم، ساختن شهری در شأن پایتخت ایران است. موضوع شفافیت در شورای پنجم از اولویت‌هاست و امیدواریم بر حضانت و نظارت بر چگونگی هزینه‌کرد منابع اقتصادی مردم که همان بیت‌المال است، همچنان پافشاری کرده و در کنار آن پروژه‌هایی مرتبط با شکوفایی شهر و ثروت‌آفرینی شهروندان تهران را پیش ببریم.  تهران شهری با پتانسیل‌های متنوع و نیازهای متعدد است که ما همه سعی خود را برای استفاده از این پتانسیل‌ها برای برطرف‌کردن نیازهای مردم انجام می‌دهیم و امیدواریم پس از چهار سال تهران به‌عنوان قلب گردشگری جهان و کشور پیشرفته منطقه شناخته شود. 

امیدوارم شورا بتواند تا پایان عمر این دوره حل مشکلاتی همچون آسیب‌های اجتماعی، ساخت‌وسازها و تخریب باغات را در مسیری منطقی قرار دهد.

*رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران

نظر شما