شناسهٔ خبر: 52737 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه مهرآباد:

برج مراقبت مهرآباد نوسازی می‌شود

فرودگاه مهرآباد مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به لزوم بهسازی و نوسازی این فرودگاه گفت: ساختمان برج مراقب فرودگاه بازسازی و نوسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا گفت: تعداد مسافران فرودگاه مهرآباد در سال ۹۶ به بیش از ۱۷ میلیون نفر رسیده است که با این رشد، مهرآباد باید در مسیر ارتقای خدمات و تجهیز و به‎روزرسانی زیرساخت‎های حمل و نقل هوایی گام بردارد. یکی از مهمترین این راهکارها مطالعه و برنامه‎ریزی برای بهسازی و تجهیز زیرساخت‎های عملیاتی بویژه ساختمان برج مراقبت است.

وی گفت: با توجه به عمر طولانی ساختمان برج راقبت کنونی و نیاز به بازسازی و نوسازی این ساختمان در جهت پدافند غیرعامل و استانداردسازی و ایمن‎سازی پروازها، اردیبهشت ماه سال ۹۷ مطالعات این پروژه تکمیل و اجرای آن آغاز می‎شود.

صفی‎نیا با توجه به حساسیت برج مراقبت برای عملیاتی نگه داشتن فرودگاه گفت: زمان اجرا و اتمام این پروژه بسیار مهم است و باید بر اساس زمانبندی تعیین شده پیش برود.

وی با اشاره به طرح مطالعات وبرنامه‎ريزي ساخت ترمينال ۸۰ هزار متر مربعي در این فرودگاه گفت: باید روند کار به صورت همزمان پیش رود تا هر چه زودتر در ارائه خدمت همپا با افزایش مسافران پی برویم.

وی ادامه داد: امسال همچنین بهینه‎سازی و نوسازی ساختمان تکنیکال بلاک مهرآباد و تکمیل زیرساخت‌ها و سیستم‌های نظارتی و ارتباطی را دستور کار داریم تا بسترهای لازم برای ایجاد ظرفیت بیشتر و شرایط بهتر برای ارائه خدمات با کیفیت را افزایش دهیم وهمچنین محیط کاری مناسب و ایمنی را برای همکاران برج وکنترلرهای مراقبت پرواز مهیا کنیم.

نظر شما