شناسهٔ خبر: 52800 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

هرمزگان یکی از قطب های مهم حمل و نقلی در كشور است / بندر شهید رجایی و باهنر مهمترین قطب ترانزيت واردات هستند

فرامرز مداح معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و هيئت همراه از بندرشهيد رجايی و گمرك استان هرمزگان بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان، فرامرز مداح معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده اي کشور و هيئت همراه از بندرشهيدرجايي و گمرك استان هرمزگان بازديد كردند.

فرامرز مداح گفت : هدف بازدید از اداره کل بنادر و دريانوردي و اداره كل  گمرک رسيدن به اطلاعات و نظرات بین این سه دستگاه جهت ارتباط مستقیم و اطلاعات واحد و جامع  جهت تسهيل در امور ناوگان حمل و نقلي مي باشد.

معاون برنامه ريزي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي گفت : تبادل کار برای انجام فرایند ها و صاحبان کالا و رانندگان مفید است و این امر باعث افزایش سرعت کار می شود و مهمتر از همه تسریع در امور مربوط به ترانزیت كالا و حمل و نقل بين الملل اطلاعات دقیق در سامانه ثبت می شود و فرار بار و از قاچاق كالا و ارز جلوگيري به عمل خواهد آمد.

این مقام مسول از کلیه ادارت جهت هماهنگی و همکاری هایی که  مرحله به مرحله جهت بهبود روند کارها در استان همکاری می کنند اظهار امیدواری کرد و از مزایای این طرح برای بهبود وضعيت حمل و نقل كالا در کشور و حمایت از تولید ملی و حمايت از كالاي ايراني در راستاي پيام مقام معظم رهبري، جهت کنترل  و نظارت موثر است.

وی گفت: استان هرمزگان یکی از قطب های مهم حمل و نقلی در كشور است که ۷ تا ۸ درصد راه استان را به خود اختصاص داده است و ۱۳ پاسگاه در محور هاي مواصلاتي در اين استان قرار دارد که در کل کشور جهت ارتقاء ایمنی حمل و نقل و تسریع در عبور و مرور ۵۴ دستگاه its  راه اندازی شده است که بالغ بر ۱۳ دستگاه آن در استان هرمزگان دردست راه اندازی است. استان هرمزگان با داشتن  بندر شهید رجایی و باهنر مهمترین قطب ترانزيت واردات در کشور هستند که با سه و نیم میلیون تن در سال ۹۶ رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است كه باعث درآمد خوب و مطلوبي در کشور است.

نظر شما