شناسهٔ خبر: 52827 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

موافقت با ساخت و بهره‌برداری ۳ سازه دریایی

سازه دریایی سرپرست اداره مدیریت سواحل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با صدور مجوز ساخت و بهره‌برداری ۳ سازه دریایی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، رسول قنبری ممان افزود: پس از دریافت مدارک متقاضیان از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی با صدور مجوز ساخت پرورش ماهی در قفس در استان بوشهر موافقت شد.

وی ادامه داد: صدور مجوز ساخت اسکله شناور صیادی در موج شکن مردمی چاه پهن در استان بوشهر و مجوز بهره برداری اسکله سوخت رسانی در جزیره شیف استان بوشهر  در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی تصویب شد.

طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند و به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و سازه‌های غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف می باشند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوزهای ساخت و تأسیس و بهره‌برداری را اخذ کنند.

نظر شما