شناسهٔ خبر: 52937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طلوعی خبر داد:

پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان قم تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد

داود طلوعی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم، گفت: یکی از مطالبات و نیازهای منطقه پردیسان تکمیل پروژه بلوار امام علی (ع) بوده است که این پروژه از مهرماه سال ۱۳۹۶ شروع شد و تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی اظهار کرد: عملیات تکمیلی بلوار امام علی (ع) توسط پیمانکار مربوطه در حال اجرا است و با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی، طبق برنامه تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۷ به‌صورت کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اتمام عملیات اجرایی شوراع محله هشت مسکن مهر خبر داد و افزود: زیرسازی و روسازی شوارع محله هشت مسکن مهر در سال ۹۶ با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی عملیات اجرایی آن خاتمه یافته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم به اقدامات انجام‌شده در محله شش و بلوار ابوطالب نیز اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات روسازی و جدول‌گذاری بخشی از بلوار ابوطالب و محله شش در سال ۹۶ پیشرفتی ۱۵ درصدی داشته و ادامه عملیات اجرایی آن در سال ۹۷ تا تکمیل نهایی پروژه دنبال می‌شود.

طلوعی در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر شهر قم بیان کرد: از مجموع تعهد شهر قم ۱۰۵۱ واحد مسکن مهر باقیمانده مانده است که تعداد ۶۷۳ واحد دارای پرونده قضایی است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تحویل ۳۷۸ واحد باقیمانده از مجموع تعهدات، در پایان شهریور سال جاری جشن اختتامیه پروژه‌های مسکن مهر در شهر قم را برگزار کنیم.

نظر شما