شناسهٔ خبر: 52952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی مازندران خبر داد:

نجات يك ماهيگير محلی توسط گروه جستجو و نجات دريای بندر نوشهر

کشتی روسی بندر نوشهر معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر ودریانوردی استان مازندران، از نجات یکی از ماهیگیران محلی در آب های ساحلی محدوده شهرستان نوشهر، توسط گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، سعید کیاکجوری با اعلام این مطلب افزود: رأس ساعت ۰۹:۱۵ روز چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در هنگام گشت روزانه شناور ناجی مشاهده گردید که یکی از ماهی گیران محلی در آب های ساحلی محدوده یک مایلی ساحل شهرستان چالوس از روی قایق خود به درون آب سقوط نموده که با هوشیاری فرمانده شناور ناجی بلافاصله به سمت وی تغییر مسیر داده و نسبت به نجات فرد مضطر اقدام گردید.

وی افزود :گروه امداد و نجات دریایی اداره کل با استفاده از تجهیزات موجود نسبت به نجات این فرد اقدام  و پس از انتقال نامبرده به روی شناور ناجی، کمک های اولیه بر روی مصدوم صورت گرفت.

کیا کجوری خاطرنشان کرد: این دومین عملیات گروه امداد و نجات دریایی بندر نوشهر در سال جاری است که خوشبختانه در مجموع سه نفر از هموطنان عزیزمان از خطر مرگ نجات یافتند.

گفتنی است در صورت وقوع هرگونه سانحه دریایی در سواحل استان مازندران، گردشگران محترم می توانند از طریق شماره ۱۵۵۰ با مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر تماس حاصل نمایند.

نظر شما