شناسهٔ خبر: 52954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بهره‌برداری از محور ارتباطی دهدشت- سوق در هفته دولت

محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده ارتباطی دهدشت – سوق تا هفته دولت در شهریور ماه امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی که به اتفاق استاندار محترم و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از محور دهدشت –سوق بازدید داشت، گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم این اداره کل است که در حال حاضر عملیات اجرایی آن توسط دو پیمانکار در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی بیان کرد: این پروژه به طول ۱۲ کیلومتر است که تاکنون ۳/۵ کیلومتر از قطعه دوم و نیز دو نیم کیلومتر از قطعه اول زیر بار ترافیک رفته است و نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که با تکمیل شدن مابقی پروژه آن میزان از قطعاتی که اکنون زیر بار ترافیک هستند مجدداً روکش آسفالت می‌گردد.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه از بهمن سال ۹۳ این پروژه تخصیصی نداشته و عملاً در نیمه دوم اسفند سال ۹۶ تخصیصات به این اداره کل ابلاغ شده است. از این رو پیش‌بینی می‌شود با اعتبارات خوبی که همه از منابع از جمله ارتقاء شاخص‌ها، نفت، توازن و حوادث که به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است با تحقق این تخصیص این پروژه در هفته دولت در شهریور امسال زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی عنوان کرد: با توجه به زمان‌بندی انجام شده با پیمانکاران و مشاور این پروژه مقرر شده است که قطعه اول در یک بازده زمانی ۴۰ روزه و نیز قطعه دوم در یک بازده زمانی ۷۰ روزه جهت بهره‌برداری تحویل این اداره کل گردد.

نظر شما