شناسهٔ خبر: 52958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت:

بررسی مشکلات راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان‌های یاسوج، گچساران و باشت

بیمارستان یاسوج نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌های عمومی و دولتی و مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در راستای بررسی مشکلات راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان‌های یاسوج، گچساران و باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی با بیان اینکه در این جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان‌های یاسوج، گچساران و باشت مورد بحث قرار گرفت، افزود: کلیه موارد فنی، تخصصی، حقوقی و املاکی این پروژه‌ها مورد بررسی و اقدامات لازم مقرر شد.

علیمردانی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی ساخت بیمارستان را بر عهده دارد که خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری صورت گرفته ساخت به اتمام رسیده است و در مرحله تجهیز است که تجهیز آن بر عهدهٔ دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود و دانشگاه باید تجهیزات آن را در برنامه زمانی مشخص تکمیل نماید.

وی بیان کرد: احداث این بیمارستان‌ها در راستای تحقق سیاست‌های دولت یازدهم در حوزه سلامت صورت گرفته و می‌تواند بهداشت و سلامت عمومی را ارتقا بخشد. لذا با توجه به کمبود بیمارستان در این شهرستان‌ها و جهت رفاه حال هم استانی‌ها عزیز، تجهیز هر چه سریع‌تر این بیمارستان حائز اهمیت است.

نظر شما