شناسهٔ خبر: 52983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان:

۲۹۰۲ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی اردیبهشت ماه شرکت می‌کنند

آزمون ورودی مهندسی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: دو هزار و ۹۰۲ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در اردیبهشت امسال شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، اسدالله پناه یزدان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان با تعداد ۵۷۲ نفر زن و دو هزار و ۳۳۰ نفر مرد همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه ۲۰ و جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبیعی پردیس (میدان بسیج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ در رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری در بخش مهندسان و کلیه رشته‌های هفت‌گانه در بخش کاردان‌های فنی ساختمان آزمون عصر آن هم از ساعت ۱۵ الی ۱۷/۳۰ در رشته‌های معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، مکانیک (نظارت) برق (نظارت) برگزار می‌شود.

پناه یزدان ادامه داد: آزمون صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت هم از ساعت ۹ الی ۱۳ در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی) و برق (طراحی) در بخش مهندسان و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و آزمون طراحی معماری در بخش مهندسان نیز در همین روز از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس‌دار حتی با تأیید ثبت‌نام آزمون مجاز نیست.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اظهار کرد: داوطلبان به منظور رفع نقص در تاریخ ۱۹ و ۹۷/۲/۲۰ با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و برگه ثبت‌نام و کارت شناسایی عکس‌دار به آدرس اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص کارت آزمون کنند.

وی، ساعات مراجعه به باجه رفع نقص را طی روزهای چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۶ اعلام کرد.

پناه یزدان هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک در پایه ۳ بیان کرد.

نظر شما