شناسهٔ خبر: 53004 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد:

جزییات همایش آشنایی با فرآیندهای تولید قیر و كنترل كیفیت

اکبری همایش یك روزه آشنایی با فرآیندهای تولید قیر، كنترل كیفیت، تحویل و بارگیری، آسفالت و خرابی‌های مرتبط با قیر و مباحث مرتبط با روسازی راه و هم‌اندیشی با مصرف‌كنندگان نهایی قیر به مدت یك روز در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رضا اكبری مدیركل دفتر نگهداری راهها با اعلام این مطلب افزود: این همایش با حضور مدیران و كارشناسانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌ها، سازمان نوسازی مدارس، شهرداری كلانشهرها، پیمانكاران راهسازی و پیمانكاران حمل برگزار شد.

اكبری همچنین افزود: طی برگزاری این نشست تخصصی فرآیندهای تولید و كنترل كیفیت قیر معرفی و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مباحث مربوط به روندهای اجرایی روسازی و آسفالت راه با تكیه بر تجارب اجرای پروژه‌های روسازی كشور با دو عنوان آسفالتهای متداول و حفاظتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیركل دفتر نگهداری راهها خاطرنشان كرد: در ادامه این نشست درخصوص راههای آسفالتی منحصر به فرد در دنیا و همچنین درخصوص نقش استفاده از قیر با كیفیت در مخلوط آسفالتی با رویكرد كاهش میزان مصرف قیر و كیفیت عمر روسازی از سوی كارشناسان و متخصصان آموزشهای لازم ارایه شد.

گفتنی است تكنیك‌های موفقیت در مراحل اجرایی كارها، موفقیت در زندگی شخصی و كاری و اصول شاد زیستن در راستای ارتقای بهره‌وری كاركنان و دست‌اندركاران این حوزه، از جمله موضوعاتی بود كه در انتهای ارایه مطالب تخصصی در این همایش از سوی كارشناسان ذی‌ربط آموزش داده شد. 

نظر شما