شناسهٔ خبر: 53021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سنجری خبر داد:

برگزاری بیش از ۸۶۰۰ نفرساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان راه و شهرسازی جنوب کرمان

نشست مسئول آموزش اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بیش از ۸۶۰۰ نفرساعت دوره آموزشی تخصصی و عمومی ویژه کارکنان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در سال ۹۶ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، فائزه سنجری مسئول آموزش اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در سال گذشته بیش از ۸۶۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت تخصصی و عمومی ویژه کارکنان این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: سازمان‌های امروزی از ارکان مهمی از قبیل سرمایه، نیروی انسانی، فناوری و مدیریت تشکیل شده‌اند که نیروی انسانی مهمترین رکن در این بین است، زیرا کارایی سازمان‌ها منوط به انجام وظایف درست و صحیح این نیروها است.

سنجری بیان کرد: ازآنجایی‌که ۷۰ درصد از منابع و سرمایه سازمان‌ها را منابع انسانی تشکیل می‌دهد، لذا تأمین این سرمایه انسانی مستلزم انجام فعالیت‌های آموزشی منظم در تمامی سطوح سازمانی است، بنابراین در جامعه‌ای که به‌سرعت در حال دگرگونی است آموزش کارکنان نه تنها مطلوب بوده، بلکه فعالیتی است که هر سازمانی باید برای آن منابع در نظر بگیرد تا همواره منابع انسانی کارآمد و مطلعی در اختیار داشته باشد و متداول‌ترین روش آموزشی که در حین کار انجام می‌گیرد آموزش ضمن خدمت است.

نظر شما