شناسهٔ خبر: 53051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پورسلان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه روستایی هپرو به صیدون در باغملک خوزستان

مراسم مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه راه روستایی هپرو به صیدون از توابع شهرستان باغملک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان، عباس پورسلان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه راه روستایی هپرو به صیدون از توابع شهرستان باغملک اظهار کرد: در راستای سهولت برقراری ارتباط بین بخش مرکزی شهرستان باغملک به شهر صیدون محور روستایی هپرو به صیدون تعریض، بهسازی و روکش آسفالت شده و نقاط حادثه خیز آن حذف خواهند شد.

وی افزود: پس از اقدامات کوتاه مدت برای بهسازی این محور گردشگری و زیارتی هم‌اکنون کار بلند مدت که شامل ۴ کیلومتر بهسازی، تعریض و روکش آسفالت است را آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این پروژه ۴ کیلومتر از مسیر ۲۰ کیلومتری با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بهسازی می‌شود.

پورسلان تصریح کرد: بازسازی و تعریض این محور در ارائه محصولات کشاورزان به بازار مصرف نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اتمام این پروژه ۸۰ روستا و بیش از ۸ هزار خانوار از راه ارتباطی ایمن برخوردار خواهند شد.

در این آیین مدیرکل مدیریت بحران استان، نماینده مردم شریف ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

نظر شما