شناسهٔ خبر: 53055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد، جاجرم و شیروان

نشست مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای بجنورد، جاجرم و شیروان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو بیان کرد: جلسه کمیسیون ماده ۵ بجنورد در تاریخ ۹۷/۲/۱۶ با حضور کلیه اعضای کمیسیون در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه درخواست‌های رسیده از شهرداری بجنورد در خصوص موضوعات مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

دادجو اظهار کرد: از جمله مهمترین درخواست‌های مطرح شده موضوع افزایش سطح اشغال تجاری در برخی معابر و تغییر کاربری بود که در خصوص افزایش سطح اشغال با توجه به کسرت درخواست‌های مشابه مقرر شد مشاور طرح تفصیلی با هماهنگی مدیریت شهرسازی و معماری و شهرداری بجنورد امکان افزایش سطح اشغال تجاری در معابر مورد درخواست را مورد بررسی کارشناسی قرار داده و نتیجه به جلسه آتی ارائه گردد.

وی گفت: در ادامه شش درخواست شهرداری جاجرم در خصوص تغییر کاربری و افزایش سطح اشغال تجاری مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به بحث جلسه کمیسیون ماده ۵ شیروان اشاره کرد و افزود: شش درخواست وارده از طریق شهرداری شیروان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در یک مورد مقرر شد سهم خدمات حاصل از تفکیک صرفاً با کاربری درمانی در اختیار شهرداری قرار گیرد.

نظر شما