شناسهٔ خبر: 53061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رفع موانع اجرایی صورت پذیرفت :

بازدید مدیركل راه و شهرسازی مازندران از راه های ارتباطی شهرستان نور

بازدید مدیركل راه و شهرسازی مازندران همراه با مدیر کل بحران استانداری، مسئول راه‌های روستایی و مسئولان شهرستان به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان نور بازدید و دستورات لازم را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آن ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عبداله بهادری در این بازدید ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی مازندران اظهار داشت: شهرستان نور از جمله شهرستان‌های مهم در سطح استان بوده كه به دلیل حجم بالای ترافیك و تردد،  دارای راه‌های پر اهمیتی است.

وی در ادامه از پل کلیک در بلده که راه مواصلاتی چندین روستای بزرگ در منطقه بلده از قبیل مرچ – یالرود – ورزین و حطر است و به خاطر سیل تخریب شده بود، بازدید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به برقراری هرچه سریعتر راه عبور و مرور مردم منطقه یادآور شد : عملیات اجرائی ساخت کوله اول بطول کامل انجام و بتن ریزی بخش کوچکی از کوله دوم باقی مانده است که طی چند روز آینده به اتمام میرسد همچنین قرارداد پروژه برای اجرای دو کوله و ایجاد رمپ ورود – خروج به مبلغ 5600 میلیون ریال منعقد شده است.

بهادری در این بازدید با اشاره به اینکه عرشه پل در محل کارگاه موجود می باشد دستور دادند در اسرع وقت نسبت به اجرای فرایند انعقاد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح جهت قرار دادن عرشه برای کوله اقدام گردد که مشکل تردد اهالی مرتفع شود .

نظر شما