شناسهٔ خبر: 53089 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

نوسازی ۳۰۰۰ دستگاه‌ ماشین‌آلات راهداری در ۳ سال

حسن‌نيا در جمع رئیس سازمان راهدری و حمل‌ونقل جاده‌ای از نوسازی ۳۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری ظرف سه سال خبر داد و گفت: امیدواریم با به‌کارگیری ماشین‌آلات جدید، مشکلات ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام مأموریت‌ها مرتفع گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبد‌الهاشم حسن نیا در حاشیه نخستین گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور به خبرنگاران گفت: بیش از ۹۰ درصد حمل‌ونقل کشور از طریق جاده‌ها با حضور فعال بیش از ۶۰۰ هزار نیروی انسانی و ۷۵۰۰ شرکت در امور حمل‌ونقل جاده‌ای شکل می‌گیرد.

وی افزود: وظیفه و مأموریت اصلی ما حفظ و ارتقا ایمنی جاده‌ها با همکاری حدود ۲۱ هزار نیروی انسانی درمجموع سازمان و ادارات کل استانی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور اظهار داشت: پیش‌ازاین نکات موردنظر سازمان از طریق مدیران استانی به ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ابلاغ می‌شد؛ اما تصمیم بر این شد به‌منظور حفظ انسجام تشکیلاتی به‌طور مستقیم با صف اول نیروهای خدوم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارتباط برقرار شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: پس از تشکیل ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها در نوروز ۹۷ شاهد جابجایی حدود ۸ میلیون مسافر با استفاده از ناوگان اتوبوس مسافربری عمومی بودیم که تعداد تلفات ناوگان در این ایام به حداقل ممکن رسید.

حسن‌نیا تأکید کرد: باید در راستای حفظ ارزش پول ملی، تولید ثروت، حفظ جان مردم، تسریع تردد مردم، شناخت و رفع مشکلات همچنین توانمندسازی خود، دست‌به‌دست هم دهیم.

وی از نوسازی ۳۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری ظرف سه سال خبر داد و گفت: امیدواریم با به‌کارگیری ماشین‌آلات جدید مشکلات ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام مأموریت‌ها مرتفع گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انجام ۶۰۰ هزار مأموریت توسط مدیران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته یادآور شد: طبق جمع‌بندی صورت گرفته از گزارش‌های مدیران سازمان در مأموریت‌ها نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته است و امیدواریم علی‌رغم مشکلات مالی بتوانیم به نیازهای بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پاسخ دهیم.

نظر شما