شناسهٔ خبر: 5312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام نتایج اولیه انتخابات هیئت مدیره و بازرس نظام کاردانی ساختمان استان لرستان / زمان اعتراض به نتیجه انتخابات

انتخابات هیئت مدیره و بازرس نظام کاردانی ساختمان استان لرستان نتایج اولیه انتخابات هیئت مدیره و بازرس نظام کاردانی ساختمان استان لرستان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان،‌ چهارمين دوره انتخابات هيات مديره و بازرس سازمان نظام كارداني ساختمان استان لرستان همزمان با سراسر كشور در شهرستان خرم آباد و ساير شهرستان‌هاي استان برگزار شد.

در اين انتخابات  كه از ساعت هشت تا پنج بعداز ظهر جمعه ۲۲ اسفند در محل سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در خرم آباد و ادارات راه و شهرسازي شهرستانهاي  بروجرد ، الیگودرز، ازنا، دورود، کوهدشت و پلدختر برگزار شد؛ پس از شمارش و جمع بندي كل آرا، تعداد ۱۰ نفر به‌عنوان داوطلبان هيات مديره و سه نفر به عنوان داوطلبان بازرسی معرفي شدند.

نتایج اولیه شمارش آرا (بر اساس حروف الفبا ) بدین شرح است:

داوطلبان هیات مدیره :

ردیف

نام و نام خانوادگی

جمع  کل آراء ماخوذه

۱

افشین حاتموند

۲۹

۲

عبدالعلی سرلک

۴۶

۳

مهرداد شاکرمی

۳۶

۴

رضا مهری

۱۳

۵

علی فلاحی

۴۰

۶

محمود جهانگیری

۵۷

۷

ایمان وفاعلی

۳۴

۸

فرید کاظمی

۳۸

۹

علی دوست رضایی فرد

۲۳

۱۰

ربابه شعبانی چناره

۳۳

 

داوطلبان بازرس :

۱

ناصر الواری

۱۸

۲

محمد دیناری

۳۹

۳

علی هنرمند

۲۰

 

وفق ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی قانون ، مدت قبول شکایات مربوط به انتخابات ۵ روز و تا پایان وقت اداری روز ۲۷ اسفند ۹۳ است و این مدت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. بدیهی است به شکایات واصله پس از تاریخ مذکور و همچنین به شکایات بدون نام و مشخصات و نشانی شاکی ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت بعدی آن بر عهده شاکی است. مرجع رسیدگی به شکایات هیات اجرایی انتخابات استان به همراه نماینده (نمایندگان ) هیات نظارت استان است./

نظر شما