شناسهٔ خبر: 53165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد:

برگزاری همزمان آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور

آزمون این آزمون طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه‌های اصفهان( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان كاشان( دانشگاه دولتی كاشان) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان، این آزمون در رشته‌های معماری، عمران ،تاسیسات برقی، تاسیسات مكانیكی، ترافیك، شهرسازی و نقشه برداری در حوزه‌های اصفهان ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان كاشان( دانشگاه دولتی كاشان) برگزار می‌شود.

حجت اله غلامی مدیركل راه وشهرسازی گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در مهرماه سال ۹۶ در دو حوزه اصفهان و شهرستان كاشان برگزار شد كه با توجه به استقبال خوب هم استانی‌های كاشانی و اجرای با كیفیت و موفق آزمون، امسال نیز همزمان با اصفهان در دانشگاه دولتی كاشان هم شاهد اجرای آزمون می‌باشیم.

وی اظهارداشت: تعداد داوطلبان شركت در این آزمون در رشته‌های هفتگانه ساختمان حدود ۷۰۰۰ نفر می‌باشد كه به نسبت دوره گذشته ۱۵۰۰ نفر كاهش یافته است.

همچنین امیر زاغیان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره كل راه وشهرسازی در این باره ابراز داشت: لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود كه ارایه كارت شناسایی آزمون به همراه یك عدد كارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الكترونیكی، میز نور، شیشه، كاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع می‌باشد.

وی همچنین اشاره كرد نتایج آزمون طی ماه‌های آینده به اطلاع متقاضیان می‌رسد و افرادی كه حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه وشهرسازی را كسب كنند وارد حرفه نظام مهندسی می‌شوند و پروانه اشتغال به كار مهندسی را دریافت می‌كنند.

نظر شما