شناسهٔ خبر: 53213 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

آغاز عملیات اجرایی طرح رفع نقاط پرحادثه آذربایجان غربی در سال جاری

نشست معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به استان آذربایجان غربی ضمن دیدار و گفتگو با استاندار گفت: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان راهداری با استانداری و تعیین سهم ۵۰ درصدی برای تأمین اعتبار مورد نیاز رفع این نقاط از امسال طرح مذکور آغاز و وارد فاز اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در دیدار با استاندار استان آذربایجان غربی که نماینده مردم شهرستان پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، با تأکید بر ضرورت اصلاح نقاط پرحادثه در جهت افزایش ایمنی ترددهای جاده‌ای گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقده فی‌مابین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استانداری آذربایجان غربی و تعیین سهم ۵۰ درصدی برای تأمین اعتبار مورد نیاز رفع این نقاط از امسال طرح مذکور آغاز و وارد فاز اجرا خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای متعهد می‌شود به هر میزان سرمایه‌گذاری از منابع استانی در ایمن‌سازی محورهای ارتباطی و بخش راهداری استان در سال جاری انجام شود به میزان دو برابر نیز از سوی این سازمان اعتبارات موردنیاز در این زمینه به استان اختصاص دهد تا مردم عزیز منطقه و كاربران شاهد ارتقای ایمنی هرچه بیشتر و ترددهای جاده‌ای روان و ایمن در استان‌ها باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این دیدار در خصوص راهکار حل مشکلات حوزه راهداری و راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای و توسعه کیفی خدمات این بخش بحث و تبادل‌نظر شد. گفتنی است در ادامه این سفر، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور در شهرستان پیرانشهر از نزدیک در جریان وضعیت محورهای ارتباطی این شهرستان قرار گرفت و با حضور در پایانه مرزی تمرچین از بخش‌های مختلف این پایانه مرزی بازدید و بر ارتقاء کیفی خدمات تأکید کرد.

این گزارش می‌افزاید در این بازدید دكتر خضری نماینده مردم شهرستان پیرانشهر، حیدر نوروزی مدیركل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و عبدالحسین علی‌اكبری مدیركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی مهندس حسن‌نیا را همراهی می‌كردند.

نظر شما