شناسهٔ خبر: 53221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت:

آغاز رقابت ۲۹۰۲ نفر گلستانی برای پروانه اشتغال به کار

بازدید رقابت دو هزار و ۹۰۲ نفر از شرکت‌کنندگان ورود به حرفه مهندسی، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در استان گلستان از صبح امروز برای دریافت پروانه اشتغال به کار در دو حوزه امتحانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در دانشگاه منابع طبیعی (واحد پردیس) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گنبد در حال برگزاری است.

وی افزود: صبح امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ در رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری در بخش مهندسان و کلیه رشته‌های هفتگانه در بخش کاردان‌های فنی ساختمان برگزار و آزمون عصر آن هم از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در رشته‌های معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، مکانیک (نظارت) و برق (نظارت) برگزار می‌شود.

محبوبی ادامه داد: صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه هم از ساعت ۹ الی ۱۳ در رشته‌های عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی) و برق (طراحی) در بخش مهندسان و تعیین صلاحیت در بخش معماران تجربی و همچنین آزمون طراحی معماری از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: با برگزاری این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک در پایه ۳ به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

از ۲۹۰۲ نفر شرکت‌کننده در این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، ۱۸۶۴ نفر در گرگان و ۱۰۳۸ نفر در گنبد به رقابت پرداخته و تعداد ۵۷۲ نفر زن و دو هزار و ۳۳۰ نفر مرد هستند.

نظر شما