شناسهٔ خبر: 5332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آخرین جلسه شورای راهداری استان برگزار شد

تمهیدات نوروزی اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی

شورای راهداری مدرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی: باتوجه به تاکید دکتر آخوندی به انجام راهداری به‌روز در محورها، روسای ادارات نسبت به برقراری گشت‌های مستمر در جاده‌ها و همچنین انجام راهداری محوری قبل از شروع سفرهای نوروزی اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان آذربايجان‌شرقي،‌ آخرین جلسه شورای راهداری در سال ۹۳ با حضور مدیرکل راه وشهرسازی وسرپرست مدیریت راهدار ی وروسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان در محل سالن جلسه ساختمان شماره ۲ برگزار گردید.

مدیرکل راه وشهرسازی ضمن قدردانی از خدمات روسای ادارات در انجام راهداری زمستانی گفت : باتوجه به تاکید دکتر آخوندی به انجام راهداری به‌روز در محورها، روسای ادارات نسبت به برقرای گشتهای مستمر در جاده ها و همچنین انجام راهداری محوری قبل از شروع سفرهای نوروزی  اقدام نمایند .

اخلاقی اظهارداشت : روسای ادارات با همکاری پلیس راه نسبت به انجام گشتهای راهداری اقدام نموده ونقایص موجود درجاده ها را دراسرع وقت برطرف نمایند .

در ادامه جلسه سرپرست مدیریت راهداری نیز گزارشی از راهداری زمستانی ارائه نموده واظهارداشت  : همکاران راهداری در بارشهای فصل زمستان خدمات قابل قبولی ارائه نمودند که جای تشکردارد.

حسن زاده افزود : تمهیداتی توسط این مدیریت برای ایام نوروز اندیشیده شده وبرنامه مدونی نیز تهیه گردیده که به شهرستانها ابلاغ شده است .

وی ادامه داد : روسای شهرستانها گزارش روزانه راهداری محوری را بصورت روزانه به این مدیریت ارسال وبرای انجام مصاحبه با صداوسیما وخبرگزاریها با اداره روابط عمومی هماهنگی نمایند .

بنابرین گزارش روسای شهرستان نیز گزارشی از حوزه استحفاظی رابرای حاضرین ارائه نمودند.

نظر شما