شناسهٔ خبر: 53322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد؛

جدیت در اتمام فاز اول پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام در زمان مقرر

جلسه اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام با جدیت، پی گیر مراحل احداث برج هنر اسلامی شهر ایلام است و برای این مهم برنامه و تذكرات لازم به پیمانكار پروژه ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام مدیركل راه وشهرسازی استان در جلسه پی گیری پروژه های مدیریت فنی و اجرایی این اداره كل برگزار شد گفت: اجرای به موقع لنگر پروژه های عمرانی حق عموم مردم بوده و این اداره كل برای این امر تمام توان خود در همه زمینه ها را به كار خواهد گرفت.

میر جعفریان خاطر نشان كرد: احداث برج هنر اسلامی شهر ایلام یك پروژه خاص بوده كه تحول بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر این شهر به همراه خواهد داشت و خوشبختانه وزارت راه وشهرسازی(شركت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران) و مسئولین استان تا كنون اعتبارات لازم برای این پروژه را تامین نموده و از این لحاظ مشكل خاصی وجود نداشته است ، لذا بهانه ای برای تاخیر در اجرای پروژه از طرف پیمانكار پذیرفته نیست.

وی افزود: تذكرات لازم در این خصوص به پیمانكار داده شده و بر اتمام این فاز ( اسكلت و سقف) در زمان مقرر با كیفیت عالی  تاكید شده است و برنامه ریزی  اجرایی هفتگی مرحله به مرحله از طرف این اداره كل تعریف و رصد می گردد و اگر تعللی در این برنامه مشاهده گردد اقدام قاطع قانونی به عمل خواهد آمد.

همچنین میر جعفریان در این جلسه مراحل احداث مركز آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام را مناسب ارزیابی كرد و عملكرد شركت پیمانكار این پروژه را قابل تقدیر دانست و بر تسریع در اجرای پروژه ساختمان امور مالیاتی نیز تاكید كرد.

لازم به ذكر است فاز اول برج هنر ایلام در زمینی به مساحت ۱۵۵۰ متر مربع در ۸ طبقه با زیر بنای ۸۰۰۰  متر مربع با قرار دادی ۱۸ ماهه در حال ساخت می باشد و تا كنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

نظر شما