شناسهٔ خبر: 53473 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

انتصاب مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری

آخوندی امضا داریوش حسینی طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داریوش حسینی طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر اعلام شده است:

جناب آقای مهندس داریوش حسینی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال‌وبختیاری منصوب می‌شوید. در انجام این مأموریت ضروری است قوانین، سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در توسعه کریدورهای حمل‌ونقلی استان مطابق طرح جامع حمل‌و نقل، طرح‌های شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین توسعه مسکن در سطح استان مراقبت ویژه بعمل آورید.

هم‌چنین هماهنگی با مقامات محلی و در رأس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌گردد. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام اداره‌های کل و سایر دوایر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده دارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسألت دارم.

عباس آخوندی

وزیر

نظر شما