شناسهٔ خبر: 53479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی مسکن مهر استان اردبیل/ بهره‌برداری از ۱۰۹۱ واحد در خردادماه امسال

افتتاح مسکن مهر مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ مجموعه مسکن مهر استان اردبیل با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی با تعداد ۴۱۳۷۸ واحد مسکونی افتتاح شده یا در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری گفت: طرح مسکن مهر استان اردبیل در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت از سال ۱۳۸۷ آغاز شد؛ ۱۷ پروژه تفاهم‌نامه سه‌جانبه به تعداد ۳۵۷۲ واحد با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی که تاکنون ۲۴۴۸ واحد افتتاح شده و ۵۱۲ واحد نیز آماده افتتاح است و ۶۱۲ واحد دیگر نیز پس از رفع عارضه تکمیل می‌شود. 

حیدری افزود: ۲۴۲ پروژه تعاونی مسکن مهر و گروهی با  ۱۲۰۰۳ واحد و ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی که از این تعداد ۱۱۳۰۵ واحد افتتاح شده و ۴۹۸ واحد نیز آماده افتتاح بوده و ۲۰۰ واحد دیگر نیز پس از رفع عارضه تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۸۸۵۹ پروژه خود مالکی با ۲۵۸۰۳ واحد و ۹۹.۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی که تاکنون ۲۵۴۹۶ واحد افتتاح و ۸۱ واحد نیز آماده افتتاح است و ۲۲۶ واحد دیگر نیز پس از رفع عارضه تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: بطور کلی از مجموع ۴۱۳۷۸ واحد مسکن مهر ۳۹۲۴۹ واحد افتتاح شده، ۱۰۹۱ واحد نیز آماده افتتاح در خرداد ماه امسال است و ۱۰۳۸ واحد باقیمانده، پس از رفع عارضه و مشکلات حقوقی تکمیل و تحویل خواهد شد.

نظر شما