شناسهٔ خبر: 53497 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی قزوین صورت گرفت؛

بررسی و بازدید مسیرهای اجرای طرح محور ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد

بازدید مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی در بازدید از این محور گفت: با ساخت راه اصلی ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد شاهد اتصال مناسب آزادراه و جاده قدیم قزوین – زنجان و محور قزوین – همدان هستیم که اتصال به آزادراه قزوین – رشت را نیز در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین،جعفر قزوینیان در حاشیه بازدید و بررسی مسیر طرح احداث محور اصلی ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد که با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین، نمایندگان شرکت شهرکهای صنعتی، امور اراضی، محیط زیست و اعضای شورای شهر ضیاآباد به عمل آمدگفت: در این سفرعلاوه بر بازدید میدانی از منطقه، طرح های پیشنهادی مهندس مشاور مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به وجود ترافیک قابل توجه در این بخش به ویژه تردد خودروهای سنگین، افزود: با احداث این مسیر راه ارتباطی بین آزادراه و جاده قدیم قزوین به زنجان با محور اصلی قزوین -تاکستان - همدان برقرار گشته و ایمنی و تسهیل در سفر، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در وقت را برای مسافرین به دنبال خواهد داشت.

قزوینیان همچنین اضافه کرد: این مسیر در ابتدا از آبترش و در محل تقاطع با آزادراه قزوین – رشت آغاز می شود.

قزوینیان در ادامه خاطر نشان کرد: از دیگر مزایای احداث این محور توسعهشهرهای فارسجین و ضیاآباد است که موجب بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های کشاورزی، گردشگری و تاریخی این مناطق خواهد شد.

مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی استان گفت: حذف تقاطع های پرترافیک خرمدشت و ورسج از دیگر مزایای مهم این طرح در حال مطالعه می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از این بازدید ارائه طرح مشاور در محل و همچنین دریافت نظرات و پیشنهادات مسئولین و نمایندگان محلی منطقه بود.

نظر شما