شناسهٔ خبر: 53585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

تقدیر از برگزیدگان طرح ایمن‌سازی مدارس خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به برگزاری اختتامیه طرح ایمن‌سازی مدارس استان گفت: برگزیدگان این طرح در این آیین تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: ۱۹۰ مدرسه روستایی این استان در حاشیه جاده قرار دارند که باید زیر پوشش طرح ایمن‌سازی قرار گیرند.

وی افزود: ایمن‌سازی مدارس به لحاظ فیزیکی و یا آموزشی از برنامه‌های این اداره کل است و هر ساله شماری از مدارس حاشیه جاده تحت پوشش قرار می‌گیرند.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در تلاش هستیم تا از توان معلمان و مدیران در ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان استفاده کنیم و در این زمینه آموزش و پرورش همکاری خوبی با ما داشته است.

حامد معروف رئیس اداره ایمنی و ترافیک بیان کرد: در سال تحصیلی جاری ۱۰ مدرسه حاشیه جاده تحت پوشش طرح ایمن‌سازی فیزیکی و ۲۵ مدرسه تحت پوشش برنامه‌های ایمن‌سازی آموزشی قرار گرفتند که در این آیین از برترین‌های این طرح قدردانی شد.

معروف عنوان کرد: ۱۰ نفر از دانش آموزان و ۵ نفر از عوامل اجرایی مدارس در این آیین تقدیر و تجلیل شدند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: علاوه بر تقدیر از برترین‌های این طرح، کلاه ایمنی موتورسیکلت میان دانش آموزان برتر در مدارس حاشیه جاده استان نیز توزیع شده است.

نظر شما