شناسهٔ خبر: 53623 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبر داد:

ایجاد پایگاه هلال‌احمر و اورژانس در محور ساوه – همدان

شارقی مدیرکل راه و شهرسازی و دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی حمل‌ونقل استان مرکزی گفت: ایجاد پایگاه هلال‌احمر و اورژانس در محور ساوه - همدان در دستور کار کمیسیون ایمنی استان مرکزی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی در حاشیه برگزاری اولین نشست کمیسیون ایمنی استان با اعلام این خبر گفت: با بررسی و تحلیل‌های صورت پذیرفته آمار تصادفات محور ساوه – همدان در جلسات گذشته کمیسیون ایمنی حمل‌ونقل استان، ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس و هلال‌احمر به دلیل حجم بالای مصدومین و تلفات در این محور اجتناب‌ناپذیر است. لذا در این نشست مقرر شد مکان‌یابی پایگاه‌های فوق توسط دانشگاه علوم پزشکی ساوه، هلال‌احمر، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی با محوریت دفتر فنی استانداری صورت پذیرد و پیگیری‌های لازم جهت تجهیزات و امکانات موردنیاز نیز انجام گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد و پرتصادف استان است و سرعت بالا و وجود خودروهای سنگین و نیمه سنگین در این محور باعث شده که وخامت حال مصدومین بالا باشد، مقرر شد این پایگاه‌ها هرچه سریع‌تر و حداکثر تا ۶ ماه آینده راه‌اندازی شوند.

نظر شما