شناسهٔ خبر: 53902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهرامی نیا مطرح کرد؛

صدور کارت هوشمند برای ناوگان متقاضی فعالیت در منطقه آزاد اروند

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: برای اولین بار در استان، امکان ثبت اطلاعات ناوگان فعال و متقاضی فعالیت در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای منطقه آزاد اروند در سیستم کارت هوشمند فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: با پیگیری این اداره کل امکان صدور کارت هوشمند ناوگان منطقه آزاد تجاری اروند که تقاضای فعالیت در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای برون‌شهری را دارند، در سیستم کارت هوشمند فراهم گردید.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، دارندگان خودروهای سواری کرایه و مینی‌بوس می‌توانند به نوسازی ناوگان خود از طریق خرید و به‌کارگیری ناوگان پلاک اروند اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در ادامه اظهار کرد: از دیگر مزایای این طرح از رده خارج نمودن ناوگان مسافربری عمومی فرسوده برون‌شهری به‌ویژه مینی‌بوس و سواری است و به‌کارگیری و استفاده از ناوگان اروندی، گام مهمی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران خواهد بود.

نظر شما