شناسهٔ خبر: 53917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امروز برگزار شد:

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی همدان با ۱۰ تن از شهروندان

نشست بر اساس اعلام عمومی، ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان صبح امروز در محل دفتر مدیرکل برگزار و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های مراجعین به مدیران ستادی و ادارات مربوطه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه این ملاقات بیان کرد: فلسفه وجودی تمامی ادارات خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است و آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب باید مورد توجه قرار گیرند.

وی بیان کرد: از این ۱۰ مورد ملاقات مردمی ۶ مورد مربوط به حوزه مسکن، ۳ مورد حوزه املاک و حقوقی، ۱ مورد حوزه عمران و بهسازی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: تکریم ارباب‌رجوع از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدگی به احوال خواهران و برادران دینی از دستورات دینی ما است.

وی اعلام کرد: در این راستا نیز فرمی تهیه و به ارباب‌رجوع تحویل داده می‌شود که شامل مشخصات فردی، طرح مشکل و مرجع رسیدگی بوده و دستورات لازم مبنی بر رفع مشکل و یا بررسی بیشتر در آن به مسئولین ذیربط داده خواهد شد.

فرزانه بیان کرد: شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‌سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می‌باشد، اقدام نمایند.

نظر شما