شناسهٔ خبر: 53951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

۱۳۰ میلیارد تومان دیگر به راه و شهرسازی استان اردبیل اختصاص یافت

بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان خیریه نجف‌زاده و ۷۰ میلیارد تومان برای بهسازی جاده‌های مواصلاتی استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما اردبیل، بهروز ندایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در جلسه با محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و با حضور استاندار اردبیل مقرر شد این معاونت علاوه بر اعتبارات مصوب در بودجه، ظرف سه سال مبلغ ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان خیریه نجف‌زاده اختصاص دهد.

وی افزود: انتخاب مشاور ذیصلاح برای مطالعه بهسازی و ارتقای ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی و همچنین تکمیل طرح توسعه بیمارستان ولی‌عصر مشگین‌شهر ظرف سه سال آتی از دیگر توافقات انجام شده در این دیدار بود.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: در جلسه‌ای دیگر با عبدالهاشم حسن‌نیا معاون حمل‌ونقل جاده‌ای وزیر و استاندار اردبیل؛ این معاونت تعهد کرد با توجه به نیاز ضروری جاده‌های مواصلاتی استان به بهسازی، ظرف سال جاری مبلغ ۷۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص دهد.

ندایی احداث دو راهدارخانه جدید در سطح استان و همچنین تکمیل و تحویل جاده سرچم-هشجین را از دیگر توافقات قطعی شده در این جلسه عنوان کرد.

نظر شما