شناسهٔ خبر: 53989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جمالی خبر داد:

توزیع لاستیک و قطعات یدکی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده‌ای با ارز دولتی/ قیمت کرایه حمل بار تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از توزیع لاستیک و قطعات یدکی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده‌ای با ارز دولتی و افزایش کرایه حمل باز تا ۲۰ درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم گفت: در راستای صیانت از حقوق و تأمین نیازهای اساسی خادمان عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای، مقرر شد توزیع لاستیک و قطعات یدکی پرمصرف ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای با ارز دولتی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به گرانی و کمیابی لاستیک و قطعات یدکی پرمصرف خودرو که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل و نقل کشور شده، توزیع این اقلام با ارز دولتی و بدون واسطه به صنوف ذیربط واگذار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: همچنین درخصوص بهای حمل بار نیز مقرر شد قیمت کرایه حمل بار تا سقف ۲۰ درصد افزایش یابد.

جمالی درخصوص موضوع سهم بیمه تأمین اجتماعی رانندگان بخش حمل ونقل عمومی نیز اذعان داشت: پرداخت بخشی از سهم بیمه رانندگان کماکان به روال سابق ادامه خواهد یافت و در صورت مشاهده هرگونه مشکلات موضوعه، به سرعت پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

وی در ادامه به تشکیل کارگروهی جهت بررسی نهایی و طرح وضعیت حقوق بازنشستگی رانندگان خبر داد و افزود: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده انشاءا... شاهد رفع مشکلات موجود در زمینه تأمین حقوق بازنشستگان صنف راننده خواهیم بود.

این مقام مسئول استانی موارد مطروحه فوق را مصوب جلسه‌ای مورخ ۹۷/۳/۵ با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، معاون حمل ونقل وزارت متبوع و نمایندگانی از صنوف مختلف رانندگان حمل و نقل (کالا و مسافر) در محل وزرات راه و شهرسازی دانست و بیان کرد: از موارد مؤکد در این جلسه تشکیل مستمر کارگروهی با حضور نمایندگان حوزه وزراتی راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان باری و مسافری و کامیونداران کشور به صورت منظم بود تا نسبت به طرح موضوعات و رفع مشکلات، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.

نظر شما