شناسهٔ خبر: 53992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیل و تلاش بی‌وقفه راهداران در مهار آن

سیل سیل مانند هر بلای طبیعی، آثار تخریبی اجتناب ناپذیری را به دنبال دارد، براساس جغرافیا و طبیعت چهار فصل ایران، امکان بارش باران در هر فصل سال ممکن و در بهار امسال شاهد بیشترین حجم نزولات جوی نسبت به سالهای قبل بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران، احمد بیگدلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شمیرانات درباره بروز سیل در محور فشم گفت: با پیدایش سیل در این محور و انسداد رودخانه رودک به دلیل ریزش حجم انبوهی از مصالح و سنگ، آب رود خانه وارد جاده و خسارت‌های فراوانی به راههای ارتباطی این شهرستان وارد کرد که در این واقعه ۴ رستوران و ۶ ویلا از ۳۰ تا ۱۰۰درصد تخریب و خسارت دیدند.

وی ادامه داد: راهداران همیشه در صحنه شهرستان شمیرانات از همان دقایق نخست، باتمام توان وارد عمليات و با کمک اهالی و پرسنل برق منطقه شمیرانات تا پاسی از شب مشغول بازگشایی محور و هدایت آب به مسیر اصلی رودخانه شدند.

بیگدلی خاطر نشان کرد: در حوادث غیر مترقبه، پیش قراولان راهدار با همراهی سایر نهادها و حضور مردم فهيم حادثه را مهار و با كاهش و رفع آسيب‌ها موجب تألم خاطر آسيب‌ديدگان و برگرداندن منطقه به وضع عادی خود شدند.

در پایان مدیریت این مجموعه از تلاش‌های ارزنده راهداران خدوم اداره شمیرانات آقایان: مجید روحی، داود گودرزی، رمضان محمدی، فرهاد شمشکی، آرین هاشمی و احمد گودرزی که صحنه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری برای خدمت به هم نوع را آفریده و جلوه‌ای از مودت و انسان دوستی را به نمایش گذاشتند صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.

نظر شما